معرفی « سامانه اعلام بار » باریار | مشکل‌گشای رانندگان و صاحبان بار

با گسترش فناوری اطلاعات و آشنایی مردم با خدمات هوشمند در هر حوزه‌ای، مردم توانسته‌اند که در حوزه کسب و کاری خود بدون دردسر و در کمتربن زمان ، به فعالیت خود بپردازند.

سامانه های هوشمند به دلیل وجود اینترنت و دسترسی آسان کاربران آن، توانسته‌اند مورد توجه ویژه کاربران قرار بگیرند. علی الخصوص فعالان حوزه حمل بار که با ارائه سامانه اعلام بار توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای برای خود در میان کاربران اعم از رانندگان ( وانت بار، کامیونت ( خاور )، ۹۱۱، ، تک، جفت و تریلی )، صاحبان بار ( صنایع تولید‌ کننده و شرکت‌ های بازرگانی )، شرکت های حمل و نقل (حمل و نقل داخلی، بین المللی و اتوبارها ) و …. باز کنند.

چه مشکلاتی باعث به‌وجود آمدن سامانه حمل بار شد؟

صاحبان بار در زمان های نه چندان دور جهت حمل بار خود به باربری ها و شرکت های حمل و نقل مراجعه می‌کردند و اطلاعات بار مانند مبدأ و مقصد، نوع بار، بسته بندی بار، زمان بارگیری و تخلیه بار، وزن و حجم بار را در اختیار باربری می‌گذاشتند و مطابق آن اطلاعات، نوع خودروی حمل کالا مشخص می‌شد که مشکلاتی را بر سر راه صاحبان بار قرار می‌داد.

 

ممکن بود برای حمل بار با هزینه کمتر، حضورا به باربری های مختلف مراجعه کنند تا بتوانند شرکت حمل و نقل مورد اطمینان و با هزینه کمتر را پیدا کنند که این موضوع زمان زیادی را می‌طلبید.
رانندگان نیز جهت دریافت بار به پایانه های شهر یا استان خود مراجعه می کردند و ازدحام ناشی از حضور رانندگان در پایانه های باربری و سر و صدای موجود، هم برای شرکت های حاضر در پایانه و هم رانندگان عذاب‌آور بود. رانندگانی که از شهرهای مختلف به شهر مقصد می‌رسیدند، به جای استراحت مجبور بودند در پایانه‌ها به دنبال بار برگشتی باشند که نبود بار، آن‌ها را خالی روانه شهر خود می‌کرد.
این مشکلات باید با ترفندی حل می‌شد تا صاحبان بار، بار خود را با هزینه مناسب و اطمینان خاطر ارسال کنند و هم رانندگان بتوانند بارها را به صورت منصفانه و با هزینه متناسب با دخل و خرج خود حمل کنند.

 

سامانه اعلام بار، مشکل‌گشای رانندگان و صاحبان بار

فعالان حوزه حمل بار با مشاهده مشکلات موجود در این صنعت، در پی رفع این مشکلات برآمدند و با حضور در پایانه‌ها و شنیدن سخنان رانندگان و لمس مشکلات آنها از نزدیک، سامانه اعلام بار را تشکیل دادند.
سامانه‌های اعلام بار با ارائه خدمات خود توانستند به صاحبان کالا و رانندگان کمک های شایانی را ارائه دهند. صاحبان بار با دریافت اپلیکیشن صاحبان بار توانستند در شهرها و استان های مورد نظرشان، اعلام بار خود را انجام دهند.
رانندگان نیز به صورت جداگانه با دریافت اپلیکیشن رانندگان می توانند بدون مراجعه به پایانه بار، اعلام بارهای سراسری ایران را مشاهده کنند و بار متناسب خود را انتخاب کنند. سامانه‌ اعلام بار در واقع پل ارتباطی بین صاحبان بار و رانندگان است.
البته بعضی از سامانه ها با مزیت ارتباط بی واسطه و بدون کمیسیون، کاربری آسان، پوشش‌دهی سراسری، پیشنهاد هوشمند راننده، گوش به زنگ برای رانندگان، ارسال مشخصات بار به شبکه‌های اجتماعی و دسترسی سریع به شرکت‌های حمل و نقل جهت ارتباط مؤثر با کاربران همراه شدند که مزیت‌های فراوانی برای رانندگان و صاحبان بار فراهم کردند.

 

سامانه « اعلام بار سراسری » باریار

سامانه اعلام بار باریار به عنوان جامع ترین سامانه هوشمند حمل و نقل در سراسر ایران توانسته با ارائه اپلیکیشن ها و پنل های ویژه، خدمات خود را با فناوری های روز دنیا در اختیار کاربران بگذارد.
سامانه اعلام بار باریار در سال ۱۳۸۹ به‌عنوان اولین سامانه جامع اطلاعاتی صنعت حمل و نقل بار و صنایع و خدمات وابسته به آن با هدف پویایی صنعت حمل و نقل و به همت جمعی از متخصصین و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های برتر و مدیران شرکت‌ های حمل نقل ایران طراحی و پیاده سازی گردید.
با ارائه اپلیکیشن صاحبان بار، اپلیکیشن ویژه رانندگان و اپلیکیشن ویژه شرکت حمل و نقل توانست به نیا های تمامی کاربران خود به صورت شفاف و مجزا بر پایه حمل بار هوشمند پاسخ دهد.

 

 

اپلیکیشن باریار ویژه صاحبان بار:

این نسخه دارای ویژگی های زیر است:

  • اعلام بار آسان: به‌ راحتی مشخصات بارتان را ثبت کنید تا باریار آن را به اطلاع باربری ها و رانندگان برساند.
  • پیشنهاد هوشمند راننده: شماره تماس رانندگان آماده‌ به‌ کار را متناسب با اعلام بارتان دریافت کنید و با آن‌ها تماس بگیرید.
  • تماس بی واسطه و بدون کمیسیون: بدون واسطه و بدون پرداخت کمیسیون اطلاعات شرکت های حمل و نقل و رانندگان را دریافت کنید و با آن‌ها تماس بگیرید.
  • ارسال مشخصات بار به شبکه‌های اجتماعی: به‌راحتی مشخصات بار خود را به شبکه‌های اجتماعی ارسال کنید.

دسترسی سریع به شرکت‌های حمل‌ و نقل: در هر شهری که هستید از شرکت‌ های حمل‌ و نقل نزدیک خود مطلع شده و برای تشریفات بارنامه با آن‌ها مستقیماً تماس بگیرید.

 

اپلیکیشن باریار ویژه رانندگان:

این نسخه دارای ویژگی های زیر است:

  •  با باریار همیشه پُربارباشید : به کمک باریار، همه‌جا بار پیدا کنید.
  •  تماس بی‌ واسطه و بدون کمیسیون: بدون واسطه و بدون پرداخت کمیسیون اطلاعات شرکت‌ های حمل‌ و نقل و صاحبان بار را مشاهده کنید و با آن‌ها تماس بگیرید.
  • گوش‌به‌زنگ: بدون مراجعه به اپلیکیشن، اعلان بارهای متناسب با نیازتان به شما اعلام می‌شود.

دسترسی به شرکت های حمل و نقل: شرکت های حمل و نقل سراسر کشور و فهرست بار های اعلامی آن‌ها را ببینید و با آن‌ها تماس بگیرید.

 

اپلیکیشن باریار ویژه شرکت های حمل و نقل:

این نسخه دارای ویژگی های زیر است:

  • باریار یار شرکت های حمل و نقل: باریار خود را یار شرکت های حمل و نقل می‌داند و قرار نیست جای آن‌ها را بگیرد.
  • اعلام بار آسان و متفاوت: مانند نوشتن روی تابلوی پایانه اعلام بار کنید و به راحتی تابلو بار کامل را در شبکه های اجتماعی ارسال کنید.
  • پیشنهاد هوشمند راننده: شماره تماس رانندگان آماده‌ به‌ کار را متناسب با اعلام بارتان مشاهده کنید و با آن‌ها تماس بگیرید.
  • مشاهده سالن بار سراسری: اعلام بارهای ۷ روز آینده را در سالن بار سراسری باریار ببینید و برای حمل آن‌ها تماس بگیرید.
  • تماس بی‌ واسطه و بدون کمیسیون: بدون واسطه و بدون پرداخت کمیسیون مشخصات رانندگان و صاحبان بار را مشاهده کنید و با آن‌ها تماس بگیرید.

 

پُر بار باشید

سامانه اعلام بار باریار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *