تابلو بار پایانه باربری شما را هزاران راننده می‌بینند!

همین حالا در اپلیکیشن باریار اعلام بار کنید

دانلود اپلیکیشن از کافه بازار
دانلود اپلیکیشن از گوگل پلی
نصب وب اپلیکیشن iOS
دانلود مستقیم اپلیکیشن

مدیران، کارکنان و متصدیان محترم شرکت های حمل و نقل بار (باربری ها)! شما به کمک اپلیکیشن حمل و نقل اینترنتی باریار (نسخه شرکت حمل و نقل) می توانید فورا و آنلاین از اعلام بار صاحبان بار آگاه شوید. شما می توانید با مدیران شرکت های صنعتی، معدنی، تجاری و خدماتی مختلف که در باریار اعلام بار آنلاین نموده اند ارتباط مستقیم تلفنی یا اینترنتی برقرار کنید و برای حمل بارشان به توافق برسید!

تابلو اعلام بار پایانه باربری شما را ده ها هزار راننده می‌بینند. شما می توانید با کمترین زحمت، با بخش زیادی از رانندگان محترم ارتباط برقرار کنید و برای حمل بار با ایشان توافق کنید!

آیا باریار آمده تا جای شرکت های حمل و نقل (باربری ها) را بگیرد؟

خیر. باریار می داند که بازار حمل و نقل بار و لجستیک کشور شامل بازیگران مختلفی از جمله شرکت های حمل و نقل بار، رانندگان و صاحبان بار است. تصمیم باریار از زمان تأسیس خود در سال ۱۳۸۹ تا کنون، این بوده که صرفاً به ساده سازی، ارزان سازی و تسریع ارتباط میان این بازیگران بپردازد. بنابراین باریار به هیچ وجه قصد ندارد جایگزین شرکت های حمل و نقل (باربری ها)شود. در واقع باریار خود را یار شرکت های حمل و نقل و دیگر فعالان این بازار می‌داند و رقابتی با آنها نخواهد داشت. به همین خاطر است که باریار، بخش مهمی از نرم افزار و اپلیکیشن بازارگاه خود را برای رونق کار شرکت های حمل و نقل بار کشور طراحی نموده است. اپلیکیشن باریار خدمات ویژه ای برای شرکت های باربری در نظر گرفته است.

مزیت اعلام بار در باریار برای شرکت های حمل و نقل (باربری ها) چیست؟

شرکت های حمل و نقل می توانند از طریق اپلیکیشن باریار به سالن بار اینترنتی سراسری آن دسترسی یابند. باربری ها می توانند بار خود را تنها با چند کلیک ساده در معرض دید ده ها هزار راننده وسایل نقلیه باری بگذارند. خوب است بدانیم که ده ها هزار راننده و مالک وسایل نقلیه باری سبک و سنگین متنوعی شامل وانت، کامیونت (خاور)، ۹۱۱، تک و جفت و کامیون کشنده سنگین، نسخه راننده نرم افزار باریار را نصب کرده اند. این وسایل نقلیه باری عضو باریار، امکان خدمت رسانی در کاربری های مختلف از قبیل کفی، کمپرسی، چادری (ترانزیت)، مسقف، کانتینر دار، لبه دار (بغلدار)، تیغه ای، و… را فراهم می کنند.