اعلام بار استان تهران

برای مشاهده اعلام بار استان تهران روی یکی از لینک های زیر کلیک کرده و وارد کانال اعلام بار باریار شوید.

پُر بار باشید

سامانه اعلام بار باریار

تو شهر بزرگ و درندشتی مثل تهران پیدا کردن بار تریلی و بار کامیون کار هر کسی نیست. به قول معروف «گاو نر می‌خواهد و مرد کهن!» برای همین راننده تریلی ها و راننده کامیون ها و حتی بقیه راننده های ماشین سنگین که به قول خودشان بچه ناف تهرون هستند و تک تک محله های پایتخت رو عین کف دستشان می‌شناسند دست به دامن کانال اعلام بار تهران می‌شوند. دیگه چه برسه به راننده های شهرستان که تو پایتخت غریب هستند.

فرقی نمی‌کند شما راننده بومی تهران باشید یا یک راننده شهرستانی در دیار غربت. فرقی نمی‎کند راننده خاور باشید یا راننده تریلی بغلدار یا تریلی کفی یا هر نوع ماشین سنگین دیگری زیر پایت باشد. به هر حال راننده راننده است. زحمت کش و محترم. لایق بهترین ها.

پس به عنوان یک راننده حق داری همیشه و همه جا خیلی راحت و آسان بار پیدا کنی. ما در تیم باریار این امکان رو برای شما رانندگان عزیز و زحمت کش فراهم کردیم.

دو راه عالی برای مشاهده اعلام بار از مقصد تهران

شما راننده عزیز تهرانی اگر یک روز توی پایتخت زبانم لال بار گیرتان نیاید چه کار می‌کنید؟ خودتان را بگذارید جای آن راننده شهرستانی که در این شهر غریب دنبال یک لقمه نان حلال آمده. خدا را خوش می‌آید که با دست خالی برگردد پیش زن و بچه‌اش؟ یا از آن بد تر توی پایانه بار گیر این دلال های سودجو بیفتد؟

خیر؛ «باریار» هرگز اجازه نخواهد داد!!

بلکه رانندگان تریلی و انواع ناوگان های حمل و نقل از جمله خاور و ترانزیت ( تریلی چادری ) و بنز تک و جفت و بغلدار و کفی … می‌توانند از تمام نقاط کلانشهر تهران در کانال اعلام بار سراسری باریار عضو شده و یا از آن بهتر اپلیکیشن حمل و نقل هوشمند باریار را از کافه بازار یا فروشگاه گوگل ( Google play store ) دانلود و نصب نمایند.

عضویت در کانال اعلام بار تهران

نه فقط اعلام بار از تهران. از هر جای ایران میتونید توی کانال اعلام بار سراسری باریار بار پیدا کنید.

  • اعلام بار تریلی
  • اعلام بار کفی
  • اعلان بار بغلدار
  • اعلام بار تک
  • اعلام بار جفت
  • اعلام بار ترانزیت ( تریلی چادری )
  • اعلام بار خاور
  • اعلام بار وانت

البته در حال حاضر اعلام بار خاور و اعلام بار وانت خیلی کمتر از سایر انواع ماشین سنگین مثل انواع تریلی کفی و بغلدار و ترانزیت توی کانال اعلام بار سراسری باریار پیدا میشه. هرچند ما آموزش ویدئویی جستجو در کانال اعلام بار باریار براتون گذاشتیم و اونجا کامل توضیح دادیم. اما به هر حال راه های بهتری هم برای پیدا کردن اعلام بار وانت و خاور هست.

نصب اپلیکیشن اعلام بار باریار و جستجوی اعلام بار از تهران

برای این که راحت تر بتوانید بار متناسب با نیاز خود را پیدا کنید پیشنهاد ما نصب برنامه اعلام بار هوشمند باریار است. در این نرم افزار ما امکانات خوبی برای یافتن دقیق اعلام باری که شما با توجه به مبدا و مقصد و نوع وسیله نقلیه سنگین خود به دنبالش هستید قرار داده‌ایم.

یکی از مهم ترین امکانات اپلیکیشن سالن بار رانندگان باریار گوش به زنگ است. با کمک این بخش شما می‌توانید مشخصات بار مورد نیاز خود را ثبت کرده و به محض اعلام بار متناسب با نیاز شما توسط صاحب بار یا شرکت های حمل و نقل ( باربری ها ) بلافاصله از آن مطلع شوید.

با استفاده از قابلیت گوش به زنگ نرم افزار اعلام بار باریار، حتی اگر نتوانستید اعلام بار خاور ایسوزو یا وانت نیسان هم پیدا کنید، در عوض می‌توانید اولین کسی باشید که از اعلام بار برای این نوع ناوگان مطلع می‌شود.

در ضمن شما می‌توانید با معرفی اپلیکیشن باریار برای اعلام بار ( باریار صاحب بار ) به اشخاصی که بار خاور یا وانت از تهران یا سایر شهر های ایران اعلام می‌کنند به هزاران راننده وانت و خاور در سراسر کشور برای یافتن بار مناسب کمک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *