خوش آمدید ، میهمان ! ورود عضویت  
ارسال آگهی

تماس بگیرید

CRM ماهان،مدیریت جامع اطلاعات

  • شماره تماس: 88579119-20
  • ارسال شده: ۶ آذر, ۱۳۹۴ ۰۰:۰۰
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است

توضیحات بیشتر

CRM ماهان،مدیریت جامع اطلاعات

۴/۲۱/۲۰۱۲

نرم افزار CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری «ماهان»، یک ارتباط دو جانبه و مطمئن بین سازمان شما و مشتریانتان برقرار می کند تا به جای بازاریابی انبوه، هر مشتری یا گروه مشتری را تک تک بازاریابی کنیم تا هیچ فرصتی برای فروش را از دست ندهیم .
در این نرم افزار تمامی اطلاعات مهم و حساس مشتریان، نیازهایشان، وضعیت بازار و فروش، گردآوری و یکپارچه گردیده و با بهره برداری موثر و هدفمند از این اطلاعات، زمینه برای کسب رضایت مشتری، افزایش فروش و تعداد مشتریان فراهم میشود.
مهمترین بخش های نرم افزار :
۱٫ مدیریت اطلاعات
۲٫ مدیریت ارتباطات
۳٫ مدیریت بازاریابی
۴٫ مدیریت فروش
۵٫ مدیرت کانال های تماس
۶٫ مدیریت سفارشات
۷٫ رضایت سنجی مشتریان
۸٫ داشبورد مدیریتی
۹٫ گزارش های عملیاتی
۱۰٫ سیستم ارسال پیام کوتاهSMS
سوالات زیر را از خود بپرسید تا مدیریت ارتباط با مشتریان و مخاطبین خود را ارزیابی کنید :
• آیا درشرکت شما دسترسی به اطلاعات مربوط به مشتریان به سرعت و به آسانی امکان پذیر است ؟
• پرونده سوابق هر مشتری احتمالی و قطعی را چگونه نگهداری می کنید ؟
• در زمان عدم حضورتان در سازمان یا به هنگام سفرهای ضروری چگونه از ارتباط مستمر با همکاران و رخدادهای مهم مطلع می شوید؟
• آیا می دانید در سازمان شما و در لحظه ای که این اوراق را مطالعه می کنید چه کارهایی توسط چه کسانی با چه کیفیتی در چه مرحله ای و با چه ابزاری در حال انجام است ؟آیا از زمان شروع و خاتمه همه وقایع مطلعید ؟
• با رفتن یک فروشنده از سازمان شما، ارتباط با مشتریان وی را چگونه حفظ میکنید؟
• عملکرد کارشناسان فروش یا فروشندگان را چگونه ارزیابی می کنید ؟
• آیا از ارتباطات روزانه بین مشتریان و سازمانتان و نتایج آن به درستی واقفید؟
• آیا افزایش اثربخشی بازاریابان و نیروهای فروش دغدغه همیشگی شماست؟
• آیا تا کنون قرارملاقات با یک مشتری مهم را از دست داده اید؟
• آیا فراموشی پرسنل در انجام برخی از کارها جزء بحث های همیشگی شماست؟
• آیا در سازمان شما انجام یک کار خاص مستقل از حضور فردی خاص است یا هیچ کسی غیر از او اطلاعات لازم برای انجام صحیح آن فعالیت را ندارد ؟
• آیا سرویس دهی مناسب به مشتریان دغدغه همیشگی شماست ؟
• آیا عوامل عدم رضایت مشتری و یا علت موفقیت فروش در سازمان خود را می دانید؟
• آیا داشتن آماری دقیق از موضوعی خاص در یک زمان مشخص و تصمیم گیری بر اساس آن از جمله اهداف مدیریتی مجموعه شماست ؟
• آیا شناسایی فرصتهای فروش و تبدیل آن به درآمد دغدغه ذهنی شماست؟
• آیا دلایل کاهش مشتریان و عدم ترغیب آنان نسبت به تکرار معامله با مجموعه شما جزء دغدغه همیشگی شماست ؟
• آیا مدت زمان فروش خدمات یا محصولات سازمان شما طولانی مدت است؟
• تا چه اندازه توانسته اید اطمینان و اعتماد مشتری را نسبت به مجموعه خود جلب کنید؟
• آیا سرعت در تبدیل مشتریان احتمالی به مشتریان قطعی دغدغه همیشگی شماست ؟
• آیا سازمان شما متحمل هزینه های زیادی جهت فروش و بازاریابی است؟
• اثر بخشی تبلیغات خود را چگونه ارزیابی می کنید؟
• آیا از وضعیت رقبا آشنایی کامل دارید؟
ما در شرکت ماهان براین باوریم که انچه تولید کرده ایم پاسخ گوی بسیاری از دغدغه های مدیران در ارتباط موثر و سودآور با مشتریان و مخاطبین است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به سایت WWW.MAHANCO.COM شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه نموده و یا با دفتر تهران شماره تلفن های ۸۸۵۷۹۱۱۹ و۸۸۵۷۹۱۲۰ -۰۲۱ ، دفتر کرمان شماره تلفن های ۲۲۲۹۷۱۷ و ۲۲۲۳۱۴۵-۰۳۴۱ تماس حاصل فرمائید.

samira harandi
تهران – شهرک غرب – فاز ۴ – فلامک شمالی – نبش کوچه شهید فلاحی – پلاک ۲۸ – طبقه سوم
۸۸۵۷۹۱۱۹-۲۰
sales@mahanco.com
hits:1027

مدیریت
ارتباط
مشتری
اطلاعات
طبقه بندی
ارزش
رضایت
افزایش فروش
ارتباط دو جانبه و مطمئن
وضعیت بازار
بازاریابی
نیاز
مدیریت ارتباطات
پی گیری
قرار ملاقات
کنترل قرارداد
خدمات پس از فروش
نظارت
مدیریت جلسات
تقسیم‌بندی
مشتریان احتمالی وقطعی
شناسایی فرصت ها
افزایش اثر بخشی
کانال های تماس
تبلیغات
بهبود رضایت سنجی مشتریان
گزارش های مدیریتی
گزارش های عملیاتی
انتقادات
پیشنهادها و شکایت‌های مشتریان
رضایت و وفاداری مشتریان
ارسال پیام
SMS
یکپارچه
CRM
نگهداری سوابق
داشبورد مدیریتی
customer relationship management
ارزیابی
هدف
مسیر
رشد
پیشرفت
درآمد
توسعه
بهره وری
سرمایه گذاری
ترقی
کیفیت
ارتقاء
سازماندهی
سازمان
چشم انداز
پایدار
تجربه
سرعت
دقت
نظر سنجی

بدون برچسب

37 بازدید کل ، 1 امروز

  

شناسه آگهی : N/A

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

تبلیغات

ارسال نظر

تبلیغات

  • Ad 1
  • Ad 2
  • Ad 3
  • Ad 4